UploadCentar.com :: besplatni upload slika

petak 04.08.2006. 10:20

Irska

OI! Napokon pišem posta novoga! Bil sam f Irskoj i f nedelju f 4 v jutro sam došel doma. Baš je zakon bilo! Bili smo ja, Matijac i Vjera z Čakovca, Đurić i Alen z Preloga i Saša, Ana i Alexandra z Križevci. Došli smo f subotu. Gledal sam tam teveja do pol 12 i išel sam spat. Z menom f sobi su još bili jen španjolac i jen talijan. F nedelju smo se f 9 našli pred školom. Ja nisam znal puta do škole pa je učiteljica došla po mene. Našli smo se kod škole i išli smo na stanicu Killbarack i tam smo z vlakom došli do centra Dublina. Sugdi su dućani. Dučani su jen pokraj drugog. Malo smo razgledavali i ja sam si kupil magneta za frižider i prišivača. F ponedeljak smo išli f školu. Prvo smo pisali testa da nas deneju f razrede. Ja sam bil z Alenom, Alexandrom i Sašom f razredu. Bilo je puno španjolci. F razredu su bili: Majkl, Elena, Maria, Kristian, Pjer, Marie, Đeremi, Amanda, Helena, Noemi, Saša, Alexandra, Alen i ja. Tak smo točno sedeli po redu. Škola je bila dobra. Imali smo dva sata. Prvi s učiteljicom Danielle, onda pauza 15 minut i onda još jen sat z Johnom i onda pauza oko 1 vuru za ručak (to znači lanč paket kaj su nam ovi z obitelji složili). Onda smo išli još jenput malo bolje razgledati centar s učiteljicom koja f toj školi dela. Onda smo tam bili f gradu još malo i išli smo doma. F ponedeljak smo pak išli na nastavu a posle smo igrali sporta. Posle sporta smo išli doma i posle večere smo trebali iti f Dunnes stores, to je jen dučan blizu moje host family, al je bilo zaprto i išli smo f Howth. Baš je zakon tam. Tam je i nekšni mol i more i brodeki i tam smo sedeli. Posle smo išli doma i drugi dan smo pak išli f školu a posle škole smo išli f Malahide i Malahide castle. Posle toga smo išli doma i posle večere na utrke pesova. Baš je zakon bilo! Tak sam se deral! I osvojil sam 20 eura!!! Kladil sam se na pesa broj 3 i pesa broj 4. Reverse forecast. To znači da ta dva pesa moraju skupa uči u cilj po bilo kojem redosljedu. Utrka završi i si govoriju eh nisam dobil. I onda poglednem brojeve koji su pobedili i počnem se derati! Zakon! Onda smo išli doma i drugi dan pak f školu. Posle škole smo išli na Viking splash tour. To se pelaš f nekšno čudnom autobusu il kaj je već i ide po kopnu i po vodi. I f tom autobusu je jen tip na mikrofon govoril o povjesti i tam o stvarima pokraj kojih smo prolazili. I onda smo s tim istim autobusom išli f vodu. Baš zakon! Posle toga smo išli f jenu ulicu Temple bar i tam su tipovi svirali i nekšni su break densali. Zakon! Tak se jen mali oko 14 godina zaletel i kak f matrixu se zabežal, hodal po njegovim leđima (a taj tip je stajal okomito!) i napravil salto! To ste morali videti! Onda smo išli doma, i f jutro pak f školu. Posle škole smo išli f nekšni dvorac gde mi je Vjera zgubila žličicu. Posle smo se gubili f vrtu od dvorca. Kaj je veliki! Tam se bi bilo zakon igrati skrivača. Al maline nisu baš dobre. Bilo je tam puno cveča, voća, povrča i sega. Posle večere smo išli f Malahide. Bilo je dosadno. Kupil sam si koka kolu od jedne i pol litre koja je jeftinja od one obične koka kole od neznam kolko. Baš zakon! Posle pak doma i subota je i nismo išli f školu. Išli smo f nekšni Mellifont Abbey. Tam je nekšni tipek govoril jako sporo kaj bi ga francuzi razmeli. Bilo je malo dosadno. Posle dok je to prešlo, voditelj od francuzi je se francuzima prevađal jer neznaju engleski. Hehe! Kaj su glupi! Posle toga smo išli f Carringford. Tam nam je nekva tetica objašnjavala o povjesti vikinga il kaj već. I tražili smo glave na zgradama. Posle toga smo išli doma na večeru i posle večere smo išli f Temple bar. Tam su nekšni crnci z jamajke delali neznam kak da to nazovem. Prvo su tam skakali i delali čudne stvari. I jen je bil onak gumeni. I posle su se provlačili ispod štapa koji je bil zapaljeni. Zakon su bili! I je! Of talijan kaj je z menom f sobi je dišel! Drugi dan smo išli f Howth na nekšni festival. Tam su deca na pozornici izvodila mjuzikl Oliver Twist. Bilo je zakon. Tam smo bili skoro pa celi dan. Nismo išli niti doma na večeru. Onda smo mi išli f city centar, a Alen i Đurić doma. Kupil sam čašice za rakiju, krpe i plišanu ovcu. To je za mamu, tatu, bake i brata. I sreli smo grupu hrvata z Rijeke! Onda smo došli doma i f jutro f školu. Posle škole smo sporta igrali. Ustvari f programu je igranje sporta al ga nismo igrali. I baš sam se veselil kaj i of španjolac ide doma drugi dan i dojdem doma vidim jenog francuza koji je došel. Jaj! Kak je mutav! Ovaj španjolac ga pita dal ima mesenđera a ovaj reče ne hvala. I onda je francuz štel nekaj pitati pa je 5 minut gledal f rječnik. Hehe, kak je mutav! Navečer nismo nigdi išli zato jer su se cure krivo ponašale. Drugi dan f školu. Pozdravili smo se z španjolcom i išel sam na nastavu. Posle nastave smo išli f dva muzeja. Prvo f National Museum of Ireland, a posle f Natural history museum. Ili obrnuto. Jen muzej je bil baš zakon! Tam su bile životinje preparirane. Posle smo išli na cliff walking f Howth al se meni nije dalo pa sam ostal doma. Sam ja i Vjera nismo bili tam. Alen je snimil s fotićom (al snimil ne poslikal!) kak učiteljica pada kroz puno grmlja paprati. Hehe. I dok sam došel doma sam videl kaj je pak jen tip došel! Španjolac. Rodrigo. Puno ime mu je Rodrigo Martin Garcia. Drugi dan pak f školu i onda f Dubliniu. To je nekšni muzej il kaj već. Posle toga smo išli f city centar. Se sam si kupil tam. Šalicu/termosicu guinness, stress pint guinness, nekšnog bubnja, majcu guinness, kasicu prasicu guinness, papuče guinness i nekšnog kristalnog privjeska. I onda smo ostali još malo f gradu i išli doma. Drugi dan pak f školu i posle f Merrion Square. To je nekšni park. Posle toga smo išli glet Famine memorial i posle toga f Bray. Tam je baš zakon bilo! Pelali smo se na onom kotaču kaj ide f krug! Zakon! Posle toga smo išli doma. I f jutro pak f školu i posle škole smo išli f Guinness Storehouse. Tam je isto bilo zakon! Vidli smo kak se proizvodi guinness i probal sam ga! Posle toga smo išli f pub gledati irish dancing i kak ovi sviraju irsko. Baš je ultra zakon bilo! Tak smo se smejali! Vjera je rekla Gaboru da je ona z Černobila i kaj zna rumunjski. I poveroval je! Hehe! I Alen si je naručil guinnessa i baš mu ga je išla dati i onda ga pita dal ima osobnu. Hehehehe! A gore f pubu su mu dali! Drugi dan je bila subota i nije bilo škole. Išli smo se oprostiti s Alenom i Đurićom jer su oni tam još jen tjedan i f 9 su išli na izlet. Onda smo išli f šoping još malo i kupil sam si djetelinu za posaditi i raste. Baš je zakon bilo f Irskoj! I oko pol 8 smo se našli kod aerodroma. Let je malo kasnil pa smo duže čekali. Leteti po mraku je baš zakon! Tak se pelamo i vidimo dole puno svetla vužgatih raznih boja. Bili smo ispod nekvog velikog grada valjda. I došli smo f ljubljanu i f kratkim rukavima je bilo ugodno. I onda smo se z mini busom pelali. I f Čakovec smo došli oko 4 f jutro. I je! Pozabil sam napisati. Jen dan sam se zgubil. Došel sam na krivi bus koji me dpelal do city centra i nisam znal kak bum natrag! Onda sam brzo išel na Tara station i z vlakom natrag doma. To je se trajalo jenu i pol vuru. I dojdem doma, najedem se i odma idem z grupom v city centar. Heh. I niko nije nikaj skužil! Hehehehe!

Prešel je tjedan i par dana i proščenje je v Čakovcu. Mato je bil f Nizozemskoj i kupil si je nekšne lizaljke od kanabisa. Jen dan sam bil f gradu z gostima i odjenput padne takšni pljusak! Uf... Neznam kad bu proščenje gotovo. Brzo valjda. I f subotu idem na more. F Trogir! I pelal bum se po noći! To mi je tak zakon! No to bi bilo sve. Nisam ovog posta prije napisal jer mi se nije dalo. Ajd bok! Oi!

- Komentiraj (8) - Isprintaj - #