UploadCentar.com :: besplatni upload slika

ponedjeljak 14.08.2006. 19:22

ja volim hvatat muve

Image Hosted by ImageShack.us
Oi! Bil sam na moru. Bilo je dobro. Saki dan sam se kupal. Se je skupo i ne daju ti računa! Budale. F petak sam došel doma da izbjegnemo gužvu i drugi dan na vjestima čujemo da su kolone dugačke 15 km! I f subotu je bil Obadićov rođendan. Bilo je dobro. Si smo se mašli i išli na rođendan a pred njegovom kućom smo se zaustavili i išli dva i dva kaj bu mislil kaj smo posebno došli i kaj bu žifčanil jer non stop treba otprti vrata. Hehehe! Kaj je žifčani bil! Al se smiril posle. Oko 8 smo išli van. Tam smo bili f haustoru kod ploča, posle na plac i posle f hrast i posle doma. Još treba biti matekov i matijacom rođendan. Eeeee! I jučer smo išli glet pirati s kariba 2 dead man's chest! Ja i mato smo išli, a tam su bili još matijac, marčo, jurjević, bartolić i njegova sestra, zvonarek i kovač. Tak je zakon film! nem ga prepričaval jer ga morate videti! No to bi bil se. Aj bok! OI!
Image Hosted by ImageShack.us

EDIT:
Oi! ve sam editiral jer mi se nije bezveze dalo pisati novog posta. Danas smo ja i Mato bili f šenkovcu. Z bajsima smo išli i kod benzinske smo se našli z Majdančićom. Išli smo do nekvog uzgajališta šarana kod male hiže al nismo znali kud iti pa nismo išli tam. Išli smo f šumu nekvu. Vidli smo 2 male žabe i miša nekvog. III vidli smo 3 fazana koji nebreju leteti! Nismo ih uspeli primiti. Posle smo išli kod Majde i usput smo par kuruza zeli i išli smo peč kuruze. Dok smo šteli zakuriti vatru koristili smo benzina i Majda je natočil malo f čep i zlijal nutri f zdjelu nekšnu i onda pak i slučajno se malo zlijalo na travu i trava je gorela i počel je goreti kanistar z benzinom! Na sreću uspeli smo zaustaviti požar. Onda je došel nekvi Fran i onda su se kuruze kurile. posle dok smo pojeli smo si zeli još i Majda je zel krumpire i meso. Krumpire smo zamotali f foliju i hitili f žar v zdelu. Malo su imali okus po benzinu pa smo večinu hitili. I onda smo prečicom se vrnuli f Čakovec. Bilo je zakon. Najčešće. Aj bok! OI!

- Komentiraj (27) - Isprintaj - #