UploadCentar.com :: besplatni upload slika

ponedjeljak 23.10.2006. 14:00

ja se konja bojim II.

Image Hosted by ImageShack.us
Oi! ve sam baš došel doma z škole. Sve nazočne podsječam da nam dođu na koncert u subotu v 21:00 v hrastu. I po mogučnosti kaj glasaju za nas smijeh. Kaj dugo nisam te smajleke deval. Al mi ve baš trebaju da izrazim nekaj jako smešno kaj se desilo v petak. Ja i Bekto idemo na njemački koji počne v 7 i 15. dojdemo v šumariju v 7 i 10 i idemo još malo na 5 minut van. tam se spominamo i zezamo kak bumo učitelja splašili. Učitelj nezna hrvatski. I ide učitelj, Bekto se skrije i splaši ga BU!roflroflroflroflroflroflroflrofl i reče mi: Bađo beži brzo prije njega! Učitelj ga grdo gleda a bekto sam ide prema gore. Učitelj ga zaustavi: Emil! A ja se smijem i gore begam roflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl Jaaaj! smijehsmijehrofl I v subotu sam bill vani. prvo smo išli ja i mato pa smo sreli anju i jasnu kak imaju djevojačku večer smijeh pa je mato tam ostal a ja sam išel na židovsko jer sam se tam trebal najti s DOROM. Onda smo ja i DORA išli v hrast, pa dok smo izlazili smo sreli stelu, pa smo z njom išli na židovsko a tam su bili mato, sven, moharić i mlinarić. Mlinarić je bil nekak opušteni fest smijeh.Onda je mato dišel do hrasta z moharićom, a mi smo se tam spominali na židovskom, pa je moharić natrag došel a mato je ostal negdi. Pa smo onda još malo bili na židovskom, i onda smo dišli na prugu, i onda smo išli se gubit v grad, pa su ovi malo išli v in a ja sam ih ispred čekal, i onda smo išli do suncokreta (pekara suncokret) i nije delal. Trebal je delati al nije delal! bezveze! Onda smo išli doma. Ja, sven i moharić smo išli po prugi, DORA je ostala tam neznam gdi, a mlinarić je bil suvišan i ošo drugim putem smijeh. Onda smo tam na prugi sreli elu i šmitranku pa smo malo tam ostali. Ela se tak derala na moharića! Rekla mu je pafkalo, a moharić joj reče no ve te tu na mestu poterem. A ela: NO VUDRI ŽENSKU!!! NO KAJE!!! VUDRI ME PAFKALO! smijehsmijehsmijeh I tak je završila još jedna subota koja je bila malo dosadna. Nisam bil na koncertu, al v finale ideju sušec, i exodus.
Finale festivala Mala pozornica će se održati u subotu, 28.10.2006. s početkom u 21 h, na staroj poznatoj lokaciji, Starom Hrastu. Na njemu će, uz same finaliste festivala “Mala pozornica 2006” - Istina s greškom, Bakterije, Krešimir Sušec i Exodus, nastupiti i gosti festivala – čakovečki heartcore bend The Farewell Reason.
Kak su napisali heartcore. smijeh. danas smo imali sam 4 sata! Dva sata likovnog, tjelesni i sro smijehsmijeh. Bili smo dole v školskoj knjižnici i pisali smo onog nekvog kaktiga testa o nikoli tesli. Mogli smo se spominati pod testom i govoriti odgovore smijeh. Zakon! Niti neznam kak su mene i mateka odabrali za to! Ja nisam niti imal kemijsku rofl. I tak.. Ovaj dekler na sliki je Sever. To je jen tip koji je išel z nama v školu, al se na ljeto ove godine preselil v slavoniju. Ovo je slika z maturalca i vidi se on kak s ručnikom skače v bazen smijehsmijehsmijeh. I to bi bilo sve. Pozdav Dori Maslačkovoj! smijeh Aj bok! OI!

- Komentiraj (14) - Isprintaj - #