UploadCentar.com :: besplatni upload slika

četvrtak 29.03.2007. 17:42

..budimo realni

Image Hosted by ImageShack.us
Jou! Danas sam dobil auta novog. Mislim, moj tata. Nekvu škodu. Ključ je baš funky. Otpira se kak nož skakavac. Mda. Ve sam bil na župnom. Da sam. I čak se srnec, pardon, lorencin usudila doći. Mda. I počel sam od ponedeljka piti kapučino. Mda. Jacobs, Nescafé, i danas je mama donesla Nescafé irish cream. Fino. Mda. I ispravil sam si geografiju i još si trebam ispravit povjest. Mda. I pozdravljam tenu, riu, dreu, stelu, martinu, mateju d ceker, miu, mariču, sunčeko, lelu, miu d fly away i ninu. Z njima sam se hodal na minutu dve smijeh. Funky. Već dugo nisam te smajleke koristil dead. Mda. namcor. I napisal bum novog posta ak bum imal bar 100 komentari. Da se malo odmorim. Mda. I ako niste, idite na Ankin Dnevnik i komentirajte. Budimo realni thumbup. Sutra idem kod Rie posle škole na kapučino party. Mda. Jer imamo sam tri sata. A v subotu imamo probu i valjda idem van. Mda. Budimo realni. I skužil sam nekvog kineskog znaka i ve ga crtam sima po ruki. Baš je kul. Već su skoro si obilježeni. I sebi sam nacrtal i onog budističkog znaka OM. To je ono dok meditiraš.. Budimo realni.To bi bilo se. Valjda. Aj bok!

Image Hosted by ImageShack.us

Six Pack - Hvala ti za ovaj sunčan dan

Čekalo je jutro celo jutro da se naspavam
znajući dobro kakav miran sanjam san
kažem mu dobro jutro, ti jutro pažljivo,
i hvala ti za ovaj sunčan dan

Živim u vreme čudno, strah da ga živim budno
ponekad me tako lako uspava
ćutanja i nespokoj da ne izvuku broj
baš moj za još jedan plač

Malo je pravih stvari ostalo za sve nas:
Prijatelje, poznanike, slučajne prolaznike...
Glad sa ekrana slika vešto zalaguje
gutamo frejmove ko komšijske jabuke

Pitam se dokle tako izumire polako
želja za čarobnom gumicom
da brišem tužna stanja, suze, razočaranja
respertlane duše hodam ulicom

Kažem dobro jutro, ti jutro pažljivo,
i hvala ti za ovaj sunčan dan.

Image Hosted by ImageShack.us

EDIT:
poglejte jen filmek kaj smo ve snimili kod rie na kapučino partyju! Poglejte ga do kraja!

- Komentiraj (118) - Isprintaj - #