UploadCentar.com :: besplatni upload slika

nedjelja 08.04.2007. 17:07

Svako Jutro Jedno Jaje Organizmu Snagu Daje Oj!

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Oj! Već dugo nisam napisal posta. Pa bum ga ve napisal. To jest, ve ga pišem v wordu, a dok matijac dide na koš bum išel na internet i objavil ga. Mda. Danas je Vuzem, pa vam svima želim srečen Vuzem! Jučer je bila Vuzmenka. Zakon je bilo! Oko 20 do 6 je došel mato po mene pa smo se v 6 našli z martinom, sarom i stelom kod kretenkija, pa su onda došle i anja, mia i petra. I stela je zela cede plejera pa smo slušali muziku. Zakon! I posle smo vužgali vuzmenku, pa smo kurili hrenovke i kruha. Mislim, sam sam ja kuril kruha. I onda su posle došle jasna, mateja i sindi. I tam smo slušali muziku i derali se i pjevali i metali se i se to. Kako je zakon bilo! Desilo se i više toga, al mi se neda sve prepričavat. I gore su vam neke slike od jučer pa si morete dočarat kak je to nekak zgledalo. Ve je saki dan vani zakon. I sori ljudi nerem vam komentirat jer blog.hr nekaj šteka i pošaljem im e-mail pa mi non stop isto odgovoriju. Iiii idite na kucnaradionicakretena0.blog.hr kaj vidite naše filmske uradke. I to bi bilo sve. Ustvari nebi. Anka napisaše nešto novo u dnevniku. Hehe. A pozabil sam lozinku i korisničko od onog bloga, pa bum tu del. Aj bok!


Vaskrs

Dragi dnevniče!

Danas je Vaskrs ili Vuzem a obečala sam ti da ću se javit za Vaskrs. Jučer sam bila sa prijateljicama i ekipom na Vuzmenki kod bakine kuće. Naravno, bila je i baka. Nije mogla odoljeti silnom piću pa se, kao i obično, napila ko cvokotavo plavo tele. Bilo je baš zabavno! Pjevali smo narodne pjesme, plesali, hodali smo po žeravici i prolazili kroz vatru. Baka ima jedinstvenu manu na živcima pa je mogla biti u vatri. Tamo se sjela u sjedište, pardon, središte vatre i cugala jer je znala da ćemo joj mi uzet pića a tako joj nismo mogli uzet pića. Nažalost, požar je zahvatio susjedovu kuću koja je odmah poćela gorijeti. Požar je zahvatio i propan-butan boce koje su eksplodirale. Susjed se plakao i u srcu plamena je vidio moju baku, a on je mislio da je to njegova mrtva bivša žena koja mu se osvećuje. Otišao je u ludnicu. Trebali bi mu poslat nekvu čestitku ili tako nešto. Možda bakinu kobasicu sušenu. A možda i ne.
Danas je Vuzem. Vćera smo pobarvali jaja i stavili ih u košaru. Tamo je bila sva moja rodbina. Igrali smo igru traženja jaja na livadi. Moja baka ih je skrila i mi smo ih tražili. Baka se nije htjela igrati pa je išla u šumu blizu livade piti. A djed i tata su išli pušit. A majka je igrala prljavo. Bila je polupijana i skoro nas je sve ubila nebi li našla sva jaja. I majka ih je skoro sva našla, pa smo ju napali, uzeli joj jaja i spalili ih. Bio je kup jaja velik 3 metra. Sve je smrdjelo po vrelim jajima u rosno jutro. Baka je to povonjala i bježala prema nama prostačeći. Ušla je u plamen i trpala si jaja u džepove. I tako nas je naganjala po cijeloj ulici a nedužni civili su bježali na sve strane. I tako je prošao moj Vaskrs. Javit ću ti se drugom prilikom. A možda i ne. Zaboli me.

- Komentiraj (22) - Isprintaj - #