UploadCentar.com :: besplatni upload slika

ponedjeljak 04.06.2007. 14:03

ljudi, ljudi! vratia se Šime!

Image Hosted by ImageShack.us
Oj! Matijacu je komp vužgati pa sam odlučil dojti sam kaj napišem posta. Mda. Bili smo na Brijunima i bilo je ultra zakon! neke slike bum tu dodal ispod ovih z maturalca. Bilo je zakon. Pogotovo v diskaču. Prvo je bilo jadno i sedeli smo a onda su pustili hladno pivo i psihomodopop i metali smo se. Pa su posle pustili hip hop a mi si ekipa onak idemo disko dance plesat rofl najjači je balun bil rofl i tak smo plesali bezveze pa smo se metali na tu muziku i se šminkere stirali rofl i ja i neko smo se primili za ruke i onak su ispod prolazili rofl zakon đurđa! I odjenput m svi mi (osmači) hitili na pod i cukali na podu kaj bu zgledalo kak da imamo napadaje rofl A posle toga je bil nekvi stroboskop. To su ona svetla kaj onak treperiju blink blink kaj malo vidiš a malo ne, tj. vidiš saki drugi pokret. Zakon! skoro si su se onesvestili a mi smo sam bežali okolo i govorili hajl i dizali ruku v zrak rofl i oko 1 v noči smo došli v sobe pa drugi dan malo slobodno do ručka i dimo. I tak.. Brzo bu gotova nastava nažalost i pripremamo se za završnicu. Ja, rija i mato snimamo filma o razredu. Kupil sam si stalka za kameru pa to i kameru teglim v školu saki dan. Već smo intervjuirali šefa i tenu i bralića a još bumo i julu valjda pa obadički, sutlarku koja nas je imala prvih 4 razreda i još par njih. I tak.. Ensiju je deda umrl v utorak a v četvrtak je bil sprovod pa smo se dogovorili kaj si dojdemo al ja nisam imal prevoza. I tak.. Ide se u grad.. hehe. Sutra pišemo geografiju nažalost i povjest me pita drugi svj. rat kaj sve znam. Ou jea! I v subotu sam bil vani prvo na trnavi pa sam išel kod mije još malo. Mda. I v subotu sam našeč cedeja od Azre sunčana strana ulice pa sam malo slušal. Prije sam sve pjesme s tog cedeja znal na pamet pa smo ja i mato to pjevali navek prije dok smo još slušali novog vala. Mislim, i ve ga slušam dok se sjetim al ne baš preveč. to ono dok osjetim nostalgiju smokin. i evo vam par liriksa od Azre. Se pjesme su mi zakon al sam te del. Ovu provedimo vikend zajedno sam se prvo na pamet navčil. Mislim, nisam se štrebal nek sam si zapamtil. A karta za sreću je isto kul. I ove ostale. A jedna od najboljih mi je odlazak u noć. Mda. Sljedečeg posta bum napisal dok si kupim laptopa valjda. A možda vas i prije iznenadim kao i ve. Aj bok!

Azra - Provedimo vikend zajedno
o.k. ludo
moram da te pitam
što te veže za prijatelja mog
misli na sebe
zagledaj se u mene
provedimo vikend zajedno

ljubav je priča iz lažnih magazina
ljubav je miljama daleko od nas
kada me provociraš
nalazim da ti se sviđam
ne furaj se djevojko na nas

upamti jednu stvar
u ništa nisam siguran
osim da te loše zabavljam

nudim ti šokove
imbecilne tulume
nudim ti popljuvane gradske ulice
nudim ti dosadu peting i disko muziku
ali nema veze
može i gore


Azra - Poljska u mome srcu

Gdanjsk osamdesete
kada je jesen rekla
ne
Gdanjsk osamdesete
držali smo palčeve
rudari
studenti
brodogradilište
svi mi
Gdanjsk osamdesete
uzavrele tvornice
dva puta se ne šalju
tenkovi na radnike
nisu se usudili
pobjedili smo
svi mi
Poljska
u mome srcu
mazurka
Poljska nije nikad
nikad nije dala quislinga
svaki dan
poloneza
zvoni na mojim vratima
poljski jantar
narukvice
volođine čuke
šiber u pola cijene
papa wojtyla
i ja
Gdanjsk osamdesete
redovi za novine
nezavisni sindikati
komiteti zaštite

Gdanjsk osamdesete
uzavrele tvornice
dva puta se ne šalju
tenkovi na radnike
tenkovi na radnike
tenkovi na nas


Azra - Suzy F. (kada vidim Bec)
kada vidim beč
pada mi na pamet suzi f.
mislila je da sam lijep
željela me noću kraj sebe

o suzi f.
danas sam tu a sutra daleko
o suzi f.
nije mi se dopao tvoj grad

kada dođem u beč
pada mi na pamet suzi f.
mislila je da sam lijep
željela me noću kraj sebe

o suzi f.
danas sam tu a sutra daleko
o suzi f.
nije mi se dopao tvoj grad

kada vidim beč
pada mi na pamet suzi f.
mislila je da sam lijep
željela me noću kraj sebe


Azra - Karta za sreću
stojim na uglu
prijepodnevni sat
i čekam kartu za sreću
u jednom pravcu

stojim na uglu
siguran sam da znaš
karta mi je u džepu
u jednom pravcu

stojim na uglu
između deset i dva
odlučujem se da ti pišem
u jednom pravcu

stojim na uglu
tako običan dan
sanjam o tome da te nađem
u jednom pravcu

razmišljam
tražim razlog da ne brinem
odlazim da ti kažem da te volim

stojim na uglu
prijepodnevni sat
želim pravu kartu za svoje snove
i da me poštediš
kada ti kažem da te volim


Azra - Odlazak u noć

uz tihu kletvu jurim kroz grad
kaput na ramenu normalna stvar
novine u ruci jučerašnji broj
ne izgledam lijepo briga me za to
zalazim u svaku birtiju
tamo trgnem vino rakiju
a onda žurim da ne zakasnim
i prije nego što se pozdravim s njom
dodirnut ću joj usne lagano
odlazimo zajedno u noć

ona želi da joj govorim tiho
da ne veličam svoje probleme
hoće da živi s onim koga voli
gleda u druge a misli na mene
priznaje mi da je udata
da ne ljubi svoga čovjeka
a ja šutim mudro razmišljam
njeni prsti kao da traže krivca
samo lete oko moga lica
hajde ženo koji ti je vrag

diskretno šapućem spominjem kino
vani je tužno a unutra fino
skupe pare za dosadne sate
ne žalosti se srce mislim ja na te
kupuje mi tada kokice
kikiriki slane koštice
stvarno se trudi da mi ugodi
a oko nas sve neki gladni ljudi
šušte papiri odozada nam smrdi
jao gospode kako grozan film

ponoć se bliži predstava traje
sjedamo u kola idemo dalje
izvan grada ima parcela
lijepo mjesto na kraju sela
vodimo ljubav zagušljiv je zrak
snažno svjetlo pada ravno na nas
nije normalno pa to je vlak
grabimo volan i dodajemo gas
hladan znoj mi curkom nagriza vrat
paranoja
bježimo u mrak

- Komentiraj (11) - Isprintaj - #