UploadCentar.com :: besplatni upload slika

nedjelja 15.07.2007. 14:17

Dosta mi je, pijan svake subote, al opet sljedeće, pijem, pijem, pijem, pijem!

Image Hosted by ImageShack.us

Oj. Dosadno mi je pa sam da sam odlučio da napišem postarak. Jučer je bila subota ali to valjda znate. Dan poslije petka 13. makar se činilo da je baš taj dan petak 13. Bili smo vani i bilo je kul. Ja, sara, ella, gala i sven i naravno moja malenkost. A posle su došli mato, adela i filip z nizozemske. pa smo bili na trnavi do pol 11 valjda. Kajaznam do kolko smo bili. I onda smo išli kod mateka zbog razloga kojeg sad tu nebum rekel. I filip i sara su zabrijali. Kul. I mato je puštal muziku i odjenput počne puštat azru.. odlazak u noć... uuuuf.. koja nostalgija me počela hvatati.. osnovna škola... 5 razred.... pa je pustil pišonja i žuga od zabranjenog pušenja a to je legendarna pjesma.. pogotovo solaža. pa je pustil ne pitaj za mene od patrole.. jezoš! pa sam ubrzo ja dišel doma. A neznam kaj se desilo z ovima. Mda.. V zadnje vreme slušam KNC. Baš zakon! twisted romance, ko kreten, pijan, rob svojih navika.. to su mi kul pjesme. Mda. No, i to bi bilo se.
Do viđenja


FNC Diverzant - Svijetlim u tišini

Ponekad se rado sjetim
Onih izgubljenih dana
Provedenih skupa s tobom
U sobičku tvoga stana
Gledali bi kako sunce
Zalazi za oblacima
Ljubav našu popratili
Strastvenim urlicima
Tad otkrivali smo skupa
Najintimnije sve tajne
Željeli smo jedno drugo
Oči su nam bile gladne
Moja ljubav tad je bila
Bar se sada tako čini
Puno veća prema tebi
Nego prema domovini

Tada naša je romansa bila na visini
Svijetlili smo kao svijeće skupa u tišini

Nakon onog kišnog dana
Samo sjećanje nam osta
Pokisla je naša ljubav
Kao tada tvoja kosa
Brzo sam u ritmu kiše
Shvatio o čem se radi
Moje srce praznilo se
I od tuge i od jadi
Tada puklo je u meni
Nestalo je one čari
Nisam rekao ni zbogom
Samo pokupio stvari
Tako svršila je moja
Dugotrajna melodrama
Kao neka popularna reklama

Sada zastao sam u mračnoj dolini
Sada ja sa tvojom slikom svijetlim u tišini




KNC - Twisted Romance

I see you at the corridors when you pass me by
I see that you are looking at me with your little green eyes
But tell me what you want from me cause I can't read your mind
I can't read your mind but I would like to know how

Tell me what would you like from me
Tell me what would you want me to do
Maybe I'll just go speak to you
But with you I will never know the truth

And now she doesn't speak to me cause I played with her heart
In our twisted romance she doesn't want to take a part
"I'm done with it, I'm through with it" she screams on my question why
but , hey, c'mon, lets give it another try

Tell me what would you like from me
Tell me what would you want me to do
Maybe I'll just go speak to you
But with you I will never know the truth

And again we are on begining leaving us on different sides
We are just to stuborn we'll rather drive our different rides
In the end she took my heart and left another scare
But like every other, it fades, but not too far

Tell me what would you like from me
Tell me what would you want me to do
Maybe I'll just go speak to you
But with you I will never know the truth

- Komentiraj (10) - Isprintaj - #