UploadCentar.com :: besplatni upload slika

subota 21.07.2007. 09:50

Harry Potter

Image Hosted by ImageShack.us

Jou. Jučer smo išli glet Harry Pottera v kino. Red feniksa. Pred czk-om smo se našli ja, mato, filip, sara, gala, 3 dodleka, nikolić, đuričković i njegov mini brat i još jen tip. I onda smo tam sreli i žohara i si smo bili v istom redu. Film je zakon! al ono fest zakon! Opče neznam kaj si sereju kaj je jadan kad je zakon. Čul sam kaj baš nije napravljen prema knjigi al kaj buš.

Ko misli pročitati zadnju knjigu o harry potteru nek sljedeči dio posta ne čita!

Danas sam na net.hr pročital da iza ponoći bude puštena u prodaju zadnja knjiga o Harry Potteru, Harry Potter and the Deathly Hallows. I malo sam potražil na internetu o tome i Harry Potter nebu umrl! jes! ovak bu se desilo. On bu sebe žrtvoval kaj uništi Voldemorta, al bu sam uništil dio voldemortove duše koja je u Harryu. Pa bu Voldi s nekvim štapićom drugim na harrya hitil onu čaroliju ava kedavra al bu se odbila od štapića i uništila voldemorta. Više možete pročitati ak kliknete ovaj link. a možda to nije prava verzija..

Ve morete dalje čitati!

I tak smo mi bili v kinu i dok je bilo nekaj onak malo smešno smo se mi naglas i čudno smijali. i mato tiho reče: žohar! a žohar na glas: kaje? i si smo se smejali rofl zakon je bilo. Il dok se žvalil s onom japankom mi smo išli onak uuuuu pa si i drugi za nama. pa smo dvaput počeli pljesak i smijali se histerično.. i tak.. I bil je v četvrtak od nikolića i đuričkovića ročkas. Kul je bilo. I nikolić bu si za firmu kupil mača. Baš je kul mač. I to bi bilo sve. i skužil sam kaj trebaju biti još dva harry pottera! princ mješane krvi i of zadnji. A ja sam se malo zbunil. Mda. Aj bok!

EDIT:
I kupil sam si nove starke jer su se prošle raspale. Tamno crvene su. I danas mi gala posudi 6. knjigu o heriju kaj ju pročitam pa bum si onda zadnju kupil.

- Komentiraj (24) - Isprintaj - #