UploadCentar.com :: besplatni upload slika

srijeda 22.08.2007. 16:32

The new blog.hr

UploadCentar.com :: besplatni upload slika
Jou! Kao što možete da vidite na blog.hr su napravljene neke izmjene. zgleda kul, a blogovi ne zgledaju drugačje. Valjda. Moj bar zgleda normalno. Zato jer je kul. A vaši kompići nisu kul (pd elle i sare) jer mi nerete komentirat. I tak.. danas su ovi došli kod mene bendači i trebali smo stvari premestiti sarinoj baki pa su se mato i matijac porječkali i mato im neda opremu makar neznam zakaj jer su oni sikak svirali. Pa su se malo sfajtali mato i matijac i onda su oni svirali a sara, mato, ella i mia dišli v hrast. Nekak mi se v zadnje vreme neda van. Vreme je nekak glupo. I malo je dosadno. Makar smo ve jen dan bili kod gale na pizzi v rustiki. Tata joj je vlasnik rustike pa smo dobili đambo pizzu besplatno! Fala gala! Mda. I sviramo valjda 15.09. iza macanovog doma. I možda bumo išli snimat. A ja drugi tjedan imam nastavu. Pošto idem v dvojezičnu trebam iti jen tjedan prije kaj vidiju kolko znam engleski. Jer je to dvojezična. Pa trebaju videti kolko znam engleski. Jer je to dvojezična. Mda. I ve si morem vužgat komentare za saki post. I na blog.hr su napisali kaj napišemo post kaj nam se komentari uključe il tak nekaj. I tak.. Adelina sestra bu mi nabavila Guinnessa. Kul. Ona je kul. I skužil sam nekaj čudno o zadnjoj knjigi. Tak sam se zbunil! Al nem ve o tome tu pisal jer neki očeju pročitat knjigu. I ja ju očem pročitat. Ve sam tu štel ubacit smajleka i skužil sam kaj imaju nove smajleke. Predugo se učitavaju.. Okej nem ga del. A možda su i isti al tu je ikonica za smajleke i drugačja je. Kul. I bili smo jen dan kod magde v šenkovcu. Kul gajba. Ima biljara i kak nekvi bar je i ima puno ploča uključujući i azru i novi val i kleš. Okej, učitali su se smajleki i isti su kaj je dobro jer su ti smajleki kul. Jen il dva nova su dodali. Kul su ti ljudi z blog.hr-a. I kao što vidite tu sam si v boxevima napravil neke izmjene i malo ''počistil''. I dobil bum novog dizajna od gosija. Sam očem kaj dojde onlajn na icq kaj ga pitam al ga nema. A zakon dizajne dela. Ve more duplo bolje i duplo brže napravit dizajn. I je, ve sam se sjetil kaj malo zreklamiram. Goso je napravil foruma, al ne foruma, nego celi forum hosting il kak se već to zove. Napravil je stranicu de si moreš delat foruma. Najbolje objašnjeno. Valjda. I zakon je stranica. I napravil sam si foruma al mi ga se neda uređivat. Bum ga jenput možda al posle. Uglavnom, tu vam je LiNk. Zavirite. I napravite si forum ak vam se da. I prosljedite drugima tu stranicu! Kaj bu imalo puno foruma i kaj bu goso kul. Evo goso, ve mi moraš nabaviti heineken majcu! Hehe.. I tak.. Ovo je ve kul post. Baš sam imal inspiraciju kaj ga napišem. Ve mi dolazi inspiracija pa bum pisal više možda. Ili nem jer bu nastava počela. Neznam.. Bum još par posteva napisal prije početka škole. Mda. I to bi bilo to. I još sam kaj rešite ovo. To je ona čajanka. I komentirajte. Jer sam kul. Aj bok!

evo kaj zreklamiram forumer:

Prednosti:

* Neograničen prostor
* Neograničen bandwidth
* Izuzetno brzi server smješten u Zagrebu
* Doživotni forum (nema brisanja ako nema aktivnosti)
* Vlastiti CMS (ne koristimo glomazne "globalne" forume (SMF, phpBB, vBulletin..), već se forumi vrte na vlastitim, puno bržim skriptama)
* Ljubazna podrška
* Programiramo za Vas suvisle (smislene) zahtjeve

Zvuči privlačno.. Najbolje od svega su svakako vlastiti dizajni. Ako znate CSS dobro, onda pičite i izmjenite dizajn do kraja kak vam paše. Slično kak na blog.hr..

Domena je imedomene.forumer.hr i može se pristupiti s:

* http://ime.forumer.hr
* http://www.ime.forumer.hr

A možete i u svoju postojeću stranicu ili blog integrirati s iframe html tagom...

Svakako probajte

Baner:
Besplatan forum hosting

- Komentiraj (21) - Isprintaj - #